newlylogodef2009pos.jpgGarantie
Op alle produkten geldt een minimale fabrieksgarantietermijn van 5 jaar op fouten en gebreken, tenzij anders aangegeven. De garantie geldt bij normaal gebruik.

N.B. Onderstaande garantie bepalingen gelden onverminderd de wettelijke regels ontrent garantie en conformiteit.

Heb ik garantie op aangekochte producten?
 Ja, je hebt garantie op je aankoop. De garantie op producten is 5 jaar; tenzij anders vermeld wordt bij het artikel dat geleverd wordt. Neem in geval van problemen altijd even contact op met de klantenservice van newlyophangsysteem.nl via de email (info@newlyophangsysteem.nl) of via de Contact pagina.

Wat houdt de garantie in?
Indien je terecht aanspraak maakt op de garantie zal Newly meteen een nieuw vervangend product toezenden

Waneer heb ik geen garantie?
Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie indien:
- bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- bij normale slijtage
- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.


Bij wie kan ik vragen stellen over de garantie?
Indien je vragen hebt over de garantie, kan je je wenden tot de klantenservice van newlyophangsysteem.nl (info@newlyophangsysteem.nl) of   via de Contact pagina..

Retouren of koop ongedaan maken.
Spijt van je aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.

De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direkt kunnen verkopen.

Je stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde zendingen worden wel door ons aangenomen, maar indien dit niet is afgesproken zullen wij additionele porto kosten voor in rekening brengen.

Het retourbedrag wordt binnen 30 werkdagen teruggestort op de door jou aangegeven bankrekening, inclusief de door jou betaalde verzendkosten.

Uitgezonderd zijn artikelen die op maat zijn gemaakt voor je.

Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als je vooraf al twijfels hebt. Wij helpen je graag om je het juiste produkt te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem graag binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met de Newly Klantenservice (info@newlyophangsysteem.nl) of via de Contact pagina.    

Je kunt het pakket retour zenden via een door u gekozem transporteur zoals TNT post. 


De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan newlyophangsysteem.nl besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Newlyophangsysteem.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Newlyophangsysteem.nl kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kun je de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen en met je hebben afgesproken dat je je geld terug ontvangt, zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (inclusief de verzendkosten) naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.

Retourneren wegens defect
Wanneer besloten is dat je aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan doe je het volgende:

Na overleg sturen wij je een ander exemplaar of je stuurt je defecte exemplaar eerst naar ons (afhankelijk van het produkt). Je ontvangt van ons een retourformulier.

Je kunt je defecte product retourneren naar ons adres (opgegeven op het retourformulier).

Retourneer liever geen artikelen zonder dat dit met ons is besproken!


Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem danzo snel mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice (info@newlyophangsysteem.nl) of   via de Contact pagina.   We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.


Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat moet ik doen? 
Wanneer je een defect aan je product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk na constatering met onze klantenservice op (info@newlyophangsysteem.nl) of   via de Contact pagina. Zij zijn specialist en helpen jou graag verder. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Indien je het product retour wilt sturen, ontvang je van ons per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier voeg je bij het terug te sturen pakket, zodat wij weten dat het artikel van jou afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent jouw retourzending.

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@newlyophangsysteem.nl.

 

Onze rail is plafondaansluitend en door de profielbewerking ziet u de metalen rand van de ophangkoorden niet.
Eenvoudige montage van de ophangrail door de gratis boormal. Gratis bij ons schilderij ophangsysteem.
Het schilderij ophangsysteem is plafondaansluitend, dus geen randen en kieren aan de bovenkant. Eenvoudige 'klik' montage.
De clip is geschikt voor al onze schilderij ophangsystemen. Deze clip is tevens de railverbinder van de ophangrail.
De witte ophangrail is door u in alle gewenste kleuren overschilderbaar.
De R10 ophangrail is sterk (20kg per meter) en elegant (hoogte slechts 17mm) vorm gegeven.
Sterk (20kg) en veilig zijn de Twister koorden die u tevens op iedere plaats van de rail kan indraaien.
De zelfremmende H100 haak is makkelijk , compact en is de sterkste (20 kg) in zijn soort.
NEWLY heeft voor ieder ophangprobleem altijd een passende oplossing zoals voor schuine wanden.
5 jaar garantie op fabricage fouten van ons Schilderij Ophangsysteem.
Ondersteunde betaalmethode IDEAL via de volgende banken;
© 2011 - 2024 Schilderij Ophangsystemen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel